Роз’яснення, надані Головним управлінням ДПС в Одеській області.

Дата: 28.03.2024 15:25
Кількість переглядів: 47

         Фото без опису  Відділ  доходів та бюджетного планування Фінансового управління Дачненської  ТГ доводить до вашого відома роз’яснення, надані Головним управлінням ДПС в Одеській області.

 • унормування питання встановлення податкових пільг щодо плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на територіях, щодо яких прийнято рішення про обов’язкову евакуацію населення (прийняття рішення сільських, селищних, міських рад, військових адміністрацій та військово-цивільних адміністрацій є обов’язковим);               

 • скасовано відповідальність за помилкове зазначення платником податків у платіжних документах неправильного бюджетного рахунку отримувача коштів (за умови своєчасної сплати);                                                                             

 • розширення випадків взаємодії платника податків з контролюючим органом у режимі відеоконференції (крім розгляду матеріалів скарг та перевірок на процедури взаємного узгодження);                                                     

 • вирішено питання налагодження обміну інформацією між податковими органами та Центральним депозитарієм цінних паперів і депозитарними установами, уповноваженими обслуговувати рахунки власників часток товариств в обліковій системі часток товариств;                             

• скорочено терміни бюджетного відшкодування;                                                     

• осучаснено порядок залучення товарних бірж до продажу майна, що перебуває у податковій заставі;           

• надано можливість врахування прохання платника податків про включення до  Реєстру неприбуткових установ та організацій, реєстрації платником ПДВ та єдиного податку не лише при держреєстрації нової юридичної особи, але й під час подання заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юрособу;   

• скасовано обмеження для платників мінімального податкового зобов’язання щодо строку для звернення про проведення звірки даних, який наразі становить лише 30 днів з дня вручення ППР, тощо.

  За уточненням та консультаціями пропонуємо звертатись до відділу доходів та бюджетного планування Фінансового управління за телефоном: 0968345769.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень