Обґрунтування технічних та якісних характеристик, предмету закупівлі.

Дата: 20.09.2023 11:08
Кількість переглядів: 62

Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області

 

(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

 

  1. Повне найменування: Відділ з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, 44941770.
  2. Місцезнаходження: вул. Шахтарська-8-а, с. Дачне Одеського району Одеської області, 67625.
  3. Процедура закупівлі: Відкриті торги. Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
  4. Назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
  5. Очікувана вартість:  6 508 268.40 грн з ПДВ.
  6. Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету.
  7. Основний об’єкт – класу наслідків СС1.
  8. Місце проведення робіт: Україна, 67625, Одеська область, Одеський район, с. Дачне,  вулиці Армійської .
  9.  Строк виконання робіт: до 15.11.2023 року. Початковий термін виконання робіт визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даних відкритих торгів.
  10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до  діючих норм і правил у дорожньому будівництві. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до дефектних актів, наявної потреби у вказаних роботах, та розроблені для покращення благоустрою місцевості.

Необхідність в проведенні капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області виникла у зв’язку з незадовільним станом дорожнього покриття. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту на виконання робіт по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області». Роботи повинні бути якісними, та відповідати встановленим стандартам, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України.

11. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: бюджетні призначення.

12. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до проектно-кошторисної документації очікувана вартість робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області становить  6 508 268.40 грн з ПДВ. В КЕКВ 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Закупівля проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами а також з виконанням та розробленням Проектно-кошторисної документації по об’єкту, Експертизи проектної документації, Технічний та авторський нагляд за об’єктом.

 

  1. Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом

№ ОД/061-08-23/МН/КШ від 29 серпня 2023.

 

ДЕФЕКТНИЙ АКТ

 

 

 

 

Умови виконання робіт: к=1,085 обмежені умови забудованої частини населених

пунктів (обмежені умові складування матеріалів; наявність житлових будівель, а також зелених насаджень,

що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт; інтенсивного руху пішоходів у

безпосередній близькості від місць роботи, що обумовлює необхідність ведення робіт короткими

захватками);  к=1,2 на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй

 

 

 

Ч.ч.

 

Найменування робіт і витрат

Одиниця

виміру

  Кількість

Примітка

 

1

2

3

4

5

 

 

Відділ №1.  Ділянка №1 ПК 0+00 – ПК 6+06

 

 

 

 

 

Розділ №1.  Підготовчі роботи

 

 

 

 

1

Формувальне обрізування дерев висотою до 5 м

шт

30

 

 

2

Навантаження сміття вручну

 т

0,6

 

 

3

Розбирання щебеневих покриттів та основ (hсер=0,08)

[на однiй половинi проїжджої частини при

систематичному русi транспорту на другiй]

м3

132,8

 

 

4

Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-

самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.

 т

232,4

 

 

5

Перевезення сміття до 30 км

т

233

 

 

 

Розділ №2.  Земляне полотно

 

 

 

 

6

Улаштування дорожніх корит коритного профілю з

застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

м2

2525,1

 

 

7

Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до

використання, з домішками каміння та  сміття)

т

662,83875

 

 

 

Розділ №3.  Тип А. Влаштування дорожнього одягу на

основному проїзді

 

 

 

 

8

Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7,

товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1419,6

 

 

9

На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево-

піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до

товщини 18 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1419,6

 

 

10

Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих

асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

м2

1239

 

               

 

1

2

3

4

5

11

На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми

18-43-1 до товщини 6 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1239

 

12

Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон

щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1,

АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД  50/70

т

179,655

 

 

Розділ №4.  Тип Б. Влаштування дорожнього одягу на

основному проїзді

 

 

 

13

Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7,

товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1105,5

 

14

На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево-

піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до

товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1105,5

 

15

Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих

асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

м2

922,5

 

16

На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми

18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

922,5

 

17

Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон

щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1,

АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД  50/70

т

111,438

 

 

Розділ №5.  Укріплювальні роботи

 

 

 

18

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй

половинi проїзної частини при систематичному русi

транспорту на другiй/

м2

269,2

 

19

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1

до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi

проїзної частини при систематичному русi транспорту

на другiй/

м2

-269,2

 

20

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй

половинi проїзної частини при систематичному русi

транспорту на другiй/

м2

438

 

21

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1

до товщини 6 см /проведення робiт на однiй половинi

проїзної частини при систематичному русi транспорту

на другiй/

м2

-438

 

 

Розділ №6.  Пересічення та примикання

 

 

 

22

Улаштування дорожніх корит коритного профілю з

застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

м2

175

 

23

Улаштування дорожніх корит коритного профілю з

застосуванням екскаваторів, глибина корита 200 мм [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

м2

268

 

24

Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до

використання, з домішками каміння та  сміття)

т

139,7375

 

 

=== Тип А. Влаштування дорожнього одягу ===

 

 

 

25

Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7,

товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

268

 

26

На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево-

піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до

товщини 18 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

268

 

 

1

2

3

4

5

27

Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих

асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

м2

268

 

28

На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми

18-43-1 до товщини 6 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

268

 

29

Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон

щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1,

АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД  50/70

т

38,86

 

 

=== Тип Б. Влаштування дорожнього одягу ===

 

 

 

30

Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7,

товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

127

 

31

На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево-

піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до

товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

127

 

32

Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих

асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

м2

127

 

33

На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми

18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

127

 

34

Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон

щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1,

АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД  50/70

т

15,3416

 

 

=== Тип В. Влаштування дорожнього одягу ===

 

 

 

35

Улаштування покриттів з щебенево-піщаних сумішей

С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

48

 

36

На кожний 1 см зміни товщини шару покриттів з

щебенево-піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-

22-1 до товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

48

 

 

=== Укріплювальні роботи ===

 

 

 

37

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй

половинi проїзної частини при систематичному русi

транспорту на другiй/

м2

37

 

38

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1

до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi

проїзної частини при систематичному русi транспорту

на другiй/

м2

-37

 

39

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй

половинi проїзної частини при систематичному русi

транспорту на другiй/

м2

40

 

40

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1

до товщини 6 см /проведення робiт на однiй половинi

проїзної частини при систематичному русi транспорту

на другiй/

м2

-40

 

 

Розділ №7.  Влаштування дорожніх знаків

 

 

 

41

Установлення дорожніх знаків на одному стояку під час

копання ям механізовано, однобічних

 знак

12

 

42

Стійка металева для дорожніх знаків СКМ 1.40, L=4,0 м

шт

12

 

43

Кріплення дорожнього знака

шт

24

 

44

Щитки дорожніх знаків - трикутні, ІІ типорозмір, 900 мм,

тип 2.1

шт

5

 

 

1

2

3

4

5

45

Щитки дорожніх знаків - квадратні, ІІ типорозмір,

700х700 мм, тип 2.3

шт

7

 

 

Відділ №2.  Ділянка №2 ПК 0+00 – ПК 3+62

 

 

 

 

Розділ №1.  Підготовчі роботи

 

 

 

46

Формувальне обрізування дерев висотою до 5 м

шт

10

 

47

Навантаження сміття вручну

 т

0,2

 

48

Перевезення сміття до 30 км

т

0,2

 

 

Розділ №2.  Земляне полотно

 

 

 

49

Улаштування дорожніх корит коритного профілю з

застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

м2

1367,2

 

50

Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до

використання, з домішками каміння та  сміття)

т

358,89

 

 

Розділ №3.  Тип Б. Влаштування дорожнього одягу на

основному проїзді

 

 

 

51

Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7,

товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1367,2

 

52

На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево-

піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до

товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1367,2

 

53

Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих

асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

м2

1150

 

54

На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми

18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

1150

 

55

Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон

щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1,

АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД  50/70

т

138,92

 

 

Розділ №4.  Тип Г. Влаштування дорожнього одягу на

перехідній ділянці

 

 

 

56

Улаштування покриттів з щебенево-піщаних сумішей

С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

15

 

57

На кожний 1 см зміни товщини шару покриттів з

щебенево-піщаних сумішей С7 вилучати з норми 18-22-

1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

-15

 

 

Розділ №5.  Укріплювальні роботи

 

 

 

58

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй

половинi проїзної частини при систематичному русi

транспорту на другiй/

м2

361

 

59

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1

до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi

проїзної частини при систематичному русi транспорту

на другiй/

м2

-361

 

 

Розділ №6.  Пересічення та примикання

 

 

 

60

Улаштування дорожніх корит коритного профілю з

застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на

однiй половинi проїжджої частини при систематичному

русi транспорту на другiй]

м2

34

 

61

Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до

використання, з домішками каміння та  сміття)

т

8,925

 

 

=== Тип Б. Влаштування дорожнього одягу ===

 

 

 

 

1

2

3

4

5

62

Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7,

товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

34

 

63

На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево-

піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до

товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини

при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

34

 

64

Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих

асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi

проїжджої частини при систематичному русi транспорту

на другiй]

м2

34

 

65

На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми

18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої

частини при систематичному русi транспорту на другiй]

м2

34

 

66

Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон

щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1,

АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД  50/70

т

4,1072

 

 

=== Укріплювальні роботи ===

 

 

 

67

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй

половинi проїзної частини при систематичному русi

транспорту на другiй/

м2

9

 

68

Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за

зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1

до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi

проїзної частини при систематичному русi транспорту

на другiй/

м2

-9

 

 

Розділ №7.  Влаштування дорожніх знаків

 

 

 

69

Установлення дорожніх знаків на одному стояку під час

копання ям механізовано, однобічних

 знак

7

 

70

Стійка металева для дорожніх знаків СКМ 1.40, L=4,0 м

шт

7

 

71

Кріплення дорожнього знака

шт

14

 

72

Щитки дорожніх знаків - трикутні, ІІ типорозмір, 900 мм,

тип 2.1

шт

2

 

73

Щитки дорожніх знаків - квадратні, ІІ типорозмір,

700х700 мм, тип 2.3

шт

5

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень