Обґрунтування технічних та якісних характеристик, предмету закупівлі.
Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
- Повне найменування: Відділ з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, 44941770.
- Місцезнаходження: вул. Шахтарська-8-а, с. Дачне Одеського району Одеської області, 67625.
- Процедура закупівлі: Відкриті торги. Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
- Назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
- Очікувана вартість: 6 508 268.40 грн з ПДВ.
- Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету.
- Основний об’єкт – класу наслідків СС1.
- Місце проведення робіт: Україна, 67625, Одеська область, Одеський район, с. Дачне, вулиці Армійської .
- Строк виконання робіт: до 15.11.2023 року. Початковий термін виконання робіт визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даних відкритих торгів.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до дефектних актів, наявної потреби у вказаних роботах, та розроблені для покращення благоустрою місцевості.
Необхідність в проведенні капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області виникла у зв’язку з незадовільним станом дорожнього покриття. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту на виконання робіт по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області». Роботи повинні бути якісними, та відповідати встановленим стандартам, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України.
11. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: бюджетні призначення.
12. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до проектно-кошторисної документації очікувана вартість робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Армійської в селі Дачне Одеського району Одеської області становить 6 508 268.40 грн з ПДВ. В КЕКВ 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Закупівля проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами а також з виконанням та розробленням Проектно-кошторисної документації по об’єкту, Експертизи проектної документації, Технічний та авторський нагляд за об’єктом.
- Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом
№ ОД/061-08-23/МН/КШ від 29 серпня 2023.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ |
|
||||||
|
|
|
|||||
Умови виконання робіт: к=1,085 обмежені умови забудованої частини населених пунктів (обмежені умові складування матеріалів; наявність житлових будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт; інтенсивного руху пішоходів у безпосередній близькості від місць роботи, що обумовлює необхідність ведення робіт короткими захватками); к=1,2 на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй
|
|
||||||
|
№ Ч.ч. |
Найменування робіт і витрат |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
|
|
Відділ №1. Ділянка №1 ПК 0+00 – ПК 6+06 |
|
|
|
||
|
|
Розділ №1. Підготовчі роботи |
|
|
|
||
|
1 |
Формувальне обрізування дерев висотою до 5 м |
шт |
30 |
|
||
|
2 |
Навантаження сміття вручну |
т |
0,6 |
|
||
|
3 |
Розбирання щебеневих покриттів та основ (hсер=0,08) [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м3 |
132,8 |
|
||
|
4 |
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
232,4 |
|
||
|
5 |
Перевезення сміття до 30 км |
т |
233 |
|
||
|
|
Розділ №2. Земляне полотно |
|
|
|
||
|
6 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
2525,1 |
|
||
|
7 |
Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до використання, з домішками каміння та сміття) |
т |
662,83875 |
|
||
|
|
Розділ №3. Тип А. Влаштування дорожнього одягу на основному проїзді |
|
|
|
||
|
8 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1419,6 |
|
||
|
9 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 18 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1419,6 |
|
||
|
10 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1239 |
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1 до товщини 6 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1239 |
|
12 |
Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 |
т |
179,655 |
|
|
Розділ №4. Тип Б. Влаштування дорожнього одягу на основному проїзді |
|
|
|
13 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1105,5 |
|
14 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1105,5 |
|
15 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
922,5 |
|
16 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
922,5 |
|
17 |
Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 |
т |
111,438 |
|
|
Розділ №5. Укріплювальні роботи |
|
|
|
18 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
269,2 |
|
19 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1 до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
-269,2 |
|
20 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
438 |
|
21 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1 до товщини 6 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
-438 |
|
|
Розділ №6. Пересічення та примикання |
|
|
|
22 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
175 |
|
23 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита 200 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
268 |
|
24 |
Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до використання, з домішками каміння та сміття) |
т |
139,7375 |
|
|
=== Тип А. Влаштування дорожнього одягу === |
|
|
|
25 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
268 |
|
26 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 18 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
268 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
27 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
268 |
|
28 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1 до товщини 6 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
268 |
|
29 |
Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 |
т |
38,86 |
|
|
=== Тип Б. Влаштування дорожнього одягу === |
|
|
|
30 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
127 |
|
31 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
127 |
|
32 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
127 |
|
33 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
127 |
|
34 |
Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 |
т |
15,3416 |
|
|
=== Тип В. Влаштування дорожнього одягу === |
|
|
|
35 |
Улаштування покриттів з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
48 |
|
36 |
На кожний 1 см зміни товщини шару покриттів з щебенево-піщаних сумішей С7 додавати до норми 18- 22-1 до товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
48 |
|
|
=== Укріплювальні роботи === |
|
|
|
37 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
37 |
|
38 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1 до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
-37 |
|
39 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
40 |
|
40 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1 до товщини 6 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
-40 |
|
|
Розділ №7. Влаштування дорожніх знаків |
|
|
|
41 |
Установлення дорожніх знаків на одному стояку під час копання ям механізовано, однобічних |
знак |
12 |
|
42 |
Стійка металева для дорожніх знаків СКМ 1.40, L=4,0 м |
шт |
12 |
|
43 |
Кріплення дорожнього знака |
шт |
24 |
|
44 |
Щитки дорожніх знаків - трикутні, ІІ типорозмір, 900 мм, тип 2.1 |
шт |
5 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
45 |
Щитки дорожніх знаків - квадратні, ІІ типорозмір, 700х700 мм, тип 2.3 |
шт |
7 |
|
|
Відділ №2. Ділянка №2 ПК 0+00 – ПК 3+62 |
|
|
|
|
Розділ №1. Підготовчі роботи |
|
|
|
46 |
Формувальне обрізування дерев висотою до 5 м |
шт |
10 |
|
47 |
Навантаження сміття вручну |
т |
0,2 |
|
48 |
Перевезення сміття до 30 км |
т |
0,2 |
|
|
Розділ №2. Земляне полотно |
|
|
|
49 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1367,2 |
|
50 |
Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до використання, з домішками каміння та сміття) |
т |
358,89 |
|
|
Розділ №3. Тип Б. Влаштування дорожнього одягу на основному проїзді |
|
|
|
51 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1367,2 |
|
52 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1367,2 |
|
53 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1150 |
|
54 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
1150 |
|
55 |
Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 |
т |
138,92 |
|
|
Розділ №4. Тип Г. Влаштування дорожнього одягу на перехідній ділянці |
|
|
|
56 |
Улаштування покриттів з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
15 |
|
57 |
На кожний 1 см зміни товщини шару покриттів з щебенево-піщаних сумішей С7 вилучати з норми 18-22- 1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
-15 |
|
|
Розділ №5. Укріплювальні роботи |
|
|
|
58 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
361 |
|
59 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1 до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
-361 |
|
|
Розділ №6. Пересічення та примикання |
|
|
|
60 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита 150 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
34 |
|
61 |
Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до використання, з домішками каміння та сміття) |
т |
8,925 |
|
|
=== Тип Б. Влаштування дорожнього одягу === |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
62 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
34 |
|
63 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 15 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
34 |
|
64 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
34 |
|
65 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1 до товщини 5 см [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] |
м2 |
34 |
|
66 |
Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні), дрібнозернисті, тип Б, марка 1, АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 |
т |
4,1072 |
|
|
=== Укріплювальні роботи === |
|
|
|
67 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
9 |
|
68 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за зміни товщини на кожен 1 см вилучати з норми 27-21-1 до товщини 5 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ |
м2 |
-9 |
|
|
Розділ №7. Влаштування дорожніх знаків |
|
|
|
69 |
Установлення дорожніх знаків на одному стояку під час копання ям механізовано, однобічних |
знак |
7 |
|
70 |
Стійка металева для дорожніх знаків СКМ 1.40, L=4,0 м |
шт |
7 |
|
71 |
Кріплення дорожнього знака |
шт |
14 |
|
72 |
Щитки дорожніх знаків - трикутні, ІІ типорозмір, 900 мм, тип 2.1 |
шт |
2 |
|
73 |
Щитки дорожніх знаків - квадратні, ІІ типорозмір, 700х700 мм, тип 2.3 |
шт |
5 |
|