Обґрунтування технічних та якісних характеристик, предмету закупівлі.
Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Івана Франка в селі Дачне Одеського району Одеської області
(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
- Повне найменування: Відділ з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, 44941770.
- Місцезнаходження: вул. Шахтарська-8-а, с. Дачне Одеського району Одеської області, 67625.
- Процедура закупівлі: Відкриті торги. Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
- Назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Івана Франка в селі Дачне Одеського району Одеської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
- Очікувана вартість: 2 024 691.90 грн з ПДВ.
- Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету.
- Основний об’єкт – класу наслідків СС1.
- Місце проведення робіт: Україна, 67625, Одеська область, Одеський район, с. Дачне, вулиці Івана Франка.
- Строк виконання робіт: до 30.09.2023 року. Початковий термін виконання робіт визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами проведення даних відкритих торгів.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до дефектних актів, наявної потреби у вказаних роботах, та розроблені для покращення благоустрою місцевості.
Необхідність в проведенні капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Івана Франка в селі Дачне Одеського району Одеської області виникла у зв’язку з незадовільним станом дорожнього покриття. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту на виконання робіт по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Івана Франка в селі Дачне Одеського району Одеської області». Роботи повинні бути якісними, та відповідати встановленим стандартам, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України.
11. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: бюджетні призначення.
12. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до проектно-кошторисної документації очікувана вартість робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття вулиці Івана Франка в селі Дачне Одеського району Одеської області становить 2 024 691.90 грн з ПДВ. В КЕКВ 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Закупівля проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами а також з виконанням та розробленням Проектно-кошторисної документації по об’єкту, Експертизи проектної документації, Технічний та авторський нагляд за об’єктом.
13. Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом
№ ОД/030-07-23/МН/КШ від 13 липня 2023.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ |
|
|||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||
Умови виконання робіт К-т 1,085 -виконання ремонтно-будівельних робіт в обмежених умовах забудованої частини населеного пункту |
|
|||||||||||||||
|
№ Ч.ч. |
Найменування робіт і витрат |
Одиниця виміру |
Кількість |
Примітка |
|
||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||||||
|
|
Розділ №1. Тип А. Влаштування дорожнього одягу по основному проїзду (ПК0+00-ПК0+58,43; ПК2+32,13- ПК2+80,19) |
|
|
|
|
||||||||||
|
1 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита hсер=300 мм |
м2 |
553,75 |
|
|
||||||||||
|
2 |
Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до використання, з домішками каміння та сміття) |
т |
290,72 |
|
|
||||||||||
|
3 |
Розробка ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні до 10 м, група ґрунту 2 |
м3 |
133,44 |
|
|
||||||||||
|
4 |
Навантаження грунту екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
226,85 |
|
|
||||||||||
|
5 |
Перевезення ґрунту до 30 км |
т |
226,85 |
|
|
||||||||||
|
6 |
Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2, hсер=0,25 м |
м3 |
133,44 |
|
|
||||||||||
|
7 |
Ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за перший прохід по одному сліду при товщині шару 25 см |
м3 |
133,44 |
|
|
||||||||||
|
8 |
Ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за кожний наступний прохід по одному сліду при товщині шару 25 см |
м3 |
133,44 |
|
|
||||||||||
|
9 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см |
м2 |
489,85 |
|
|
||||||||||
|
10 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 15 см |
м2 |
489,85 |
|
|
||||||||||
|
11 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей |
м2 |
425,96 |
|
|
||||||||||
|
12 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 до 5 см |
м2 |
425,96 |
|
|
||||||||||
|
|
Розділ №2. Узбіччя(по основному проїзду на ПК0+00- ПК0+58,43; ПК2+32,13-ПК2+80,19) |
|
|
|
|
||||||||||
|
13 |
Розробка ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні до 10 м, група ґрунту 2 |
м3 |
2,13 |
|
|
||||||||||
14 |
Навантаження грунту екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
3,62 |
|
|
|||||||||||
15 |
Перевезення ґрунту до 30 км |
т |
3,62 |
|
|
|||||||||||
16 |
Укріплення узбіч грунтом |
м3 |
2,13 |
|
|
|||||||||||
17 |
Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2 |
м3 |
2,13 |
|
|
|||||||||||
18 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см |
м2 |
63,89 |
|
|
|||||||||||
19 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-21-1 до 5 см |
м2 |
-63,89 |
|
|
|||||||||||
20 |
Укріплення укосів рослинним шаром грунту h=0,05 м з посівом багаторічних трав механізованим способом |
м2 |
85,19 |
|
|
|||||||||||
|
Розділ №3. Тип Б. Влаштування дорожнього одягу по основному проїзду (ПК0+58,43 - ПК2+32,13) |
|
|
|
|
|||||||||||
21 |
Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу |
м2 |
955,35 |
|
|
|||||||||||
22 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см |
м2 |
799,02 |
|
|
|||||||||||
23 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей |
м2 |
694,8 |
|
|
|||||||||||
24 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 до 5 см |
м2 |
694,8 |
|
|
|||||||||||
|
Розділ №4. Узбіччя(по основному проїзду на ПК0+58,43 - ПК2+32,13) |
|
|
|
|
|||||||||||
25 |
Розробка ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні до 10 м, група ґрунту 2 |
м3 |
7,64 |
|
|
|||||||||||
26 |
Навантаження грунту екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
12,99 |
|
|
|||||||||||
27 |
Перевезення ґрунту до 30 км |
т |
12,99 |
|
|
|||||||||||
28 |
Укріплення узбіч грунтом |
м3 |
7,64 |
|
|
|||||||||||
29 |
Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2 |
м3 |
7,64 |
|
|
|||||||||||
30 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см |
м2 |
104,22 |
|
|
|||||||||||
31 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-21-1 до 5 см |
м2 |
-104,22 |
|
|
|||||||||||
32 |
Укріплення укосів рослинним шаром грунту h=0,05 м з посівом багаторічних трав механізованим способом |
м2 |
191,07 |
|
|
|||||||||||
|
Розділ №5. Влаштування дорожнього одягу на примиканнях та пересіченнях (Тип А) |
|
|
|
|
|||||||||||
33 |
Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита hсер=300 мм |
м2 |
42,18 |
|
|
|||||||||||
34 |
Перевезення ґрунту до 30 км (непридатного до використання, з домішками каміння та сміття) |
т |
22,14 |
|
|
|||||||||||
35 |
Розробка ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні до 10 м, група ґрунту 2 |
м3 |
10,55 |
|
|
|||||||||||
36 |
Навантаження грунту екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
17,94 |
|
|
|||||||||||
37 |
Перевезення ґрунту до 30 км |
т |
17,94 |
|
|
|||||||||||
38 |
Засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2, hсер=0,25 м |
м3 |
10,55 |
|
|
|||||||||||
39 |
Ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за перший прохід по одному сліду при товщині шару 25 см |
м3 |
10,55 |
|
|
|||||||||||
40 |
Ущільнення ґрунту причіпними котками на пневмоколісному ходу масою 25 т за кожний наступний прохід по одному сліду при товщині шару 25 см |
м3 |
10,55 |
|
|
|||||||||||
41 |
Улаштування основ з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 12 см |
м2 |
42,18 |
|
||||||||||||
42 |
На кожний 1 см зміни товщини шару основ з щебенево- піщаних сумішей С7 додавати до норми 18-22-1 до товщини 15 см |
м2 |
42,18 |
|
||||||||||||
43 |
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей |
м2 |
31,15 |
|
||||||||||||
44 |
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 до 5 см |
м2 |
31,15 |
|
||||||||||||
|
Розділ №6. Узбіччя (на примиканнях та пересіченнях) |
|
|
|
||||||||||||
45 |
Розробка ґрунту бульдозерами потужністю 79 кВт при переміщенні до 10 м, група ґрунту 2 |
м3 |
0,89 |
|
||||||||||||
46 |
Навантаження грунту екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
1,51 |
|
||||||||||||
47 |
Перевезення ґрунту до 30 км |
т |
1,51 |
|
||||||||||||
48 |
Укріплення узбіч грунтом |
м3 |
0,89 |
|
||||||||||||
49 |
Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2 |
м3 |
0,89 |
|
||||||||||||
50 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю С7, за товщини шару 10 см |
м2 |
11,03 |
|
||||||||||||
51 |
Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-21-1 до 5 см |
м2 |
-11,03 |
|
||||||||||||
52 |
Укріплення укосів рослинним шаром грунту h=0,05 м з посівом багаторічних трав механізованим способом |
м2 |
20,74 |
|
||||||||||||
|
Розділ №7. Перехідна ділянка |
|
|
|
||||||||||||
53 |
Розбирання існуючого шару із жорстви |
м3 |
13,28 |
|
||||||||||||
54 |
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі- самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. |
т |
23,24 |
|
||||||||||||
55 |
Перевезення сміття до 30 км |
т |
23,24 |
|
||||||||||||
56 |
Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебенево-піщаних сумішей С7, товщиною 15 см |
м3 |
24,9 |
|
||||||||||||
|
Розділ №8. Інші роботи |
|
|
|
||||||||||||
57 |
Корчування пнів з переміщенням до 10 м, діаметр пня 12-18 см |
пнів |
10 |
|
||||||||||||
58 |
Навантаження сміття вручну |
т |
0,1855 |
|
||||||||||||
59 |
Перевезення сміття до 30 км |
т |
0,1855 |
|
||||||||||||
|
Розділ №9. Дорожні знаки |
|
|
|
||||||||||||
60 |
Установлення дорожніх знаків на металевих стояках |
шт |
2 |
|
||||||||||||